Последни новини

СЪСТАВЪТ НА HARLEY-DAVIDSON СТАВА ПО-ТЪМЕН И ПО-МОЩЕН ПРЕЗ 2016 - Iron 883, Forty-Eight, S Series Cruisers с Twin Cam 110s и Road Glide Ultra

28 август 2015

inline_vd8667907d82e44ac5b8ae8919af3a57_b24508b0251f.jpg

2016 Harley-Davidson Motorcycle акценти

• Новите модели Iron 883™ и Forty-Eight® Dark Custom доказват лидерството на Harley-Davidson с мотоциклети вдъхновени от бунтарския дух на миналото, с актуален модерен дизайн.

• Новите лимитирани модели на S серията крузъри разполагат с голяма мощност и авангарден стил. Fat Boy® S и Softail Slim® S комбинират богатите възможности на внушаващия двигател Screamin’ Eagle Twin Cam 110, с главозамайващ стил и висококачествено изпълнение.

• Наличните досега само при Harley-Davidson туринг мотоциклети, двигатели High Output Twin Cam 103™ надграждат производителността за всички Softail® модели, усъвършенствайки най-мощния крузър състав в историята на Harley-Davidson.

• Проектът RUSHMORE’s touring revolution се разширява със завръщането на Road Glide® Ultra мотоциклета.

„Това е още една историческа година за Harley-Davidson“, казва Mark-Hans Richer, старши вицепрезидент и главен маркетингов директор на Harley-Davidson. „Въвеждаме най-мощната колекция крузъри в нашата история, включително чисто новата S серия. Ние вдигаме летвата за Dark Custom мотоциклетите с новите модели Iron 883 и Forty-Eight, най-чистото представяне на дизайнерската тенденция, която започнахме през 2008 г. И разширяваме нашето лидерство със завръщането на Road Glide Ultra и редизайна на известния Heritage Softail Classic.“

Dark Custom Soul
Новият Iron 883 е умишлено по-груб около ръбовете, с модерен дизайн, вдъхновен от произведените в миналото мотори в бобърс гаражите. Изцяло подновеното предно и регулируемо задно окачване, по-леките магнезиеви джанти и подобрената седалка увеличават комфорта и управлението, за по-гладко каране. Новият Forty-Eight постига своята заплашителна позиция с голяма предна гума, нови магнезиеви джанти и масивна предна част с нови 49мм вилки, а също така с подобрени регулируеми седалка и задно окачване. Знаците с ретро стайлинг и перфектното съотношение на черно и хром придава на този мотор ярко визуално присъствие. Водачите, каращи върху грубите и неравни улици на града крехкият и пъргав Harley-Davidson модел Street® 750 ще оценят подобрението на предните и задните спирачни системи. Вижте отделните издания на Dark Custom за подробности.

Най-мощният крузър състав някога
Задните гуми ще молят за милост с най-мощния модел крузър в историята на Harley-Davidson. Задвижвани от двигател Screamin’ Eagle Twin Cam 110, новите Fat Boy S и Softail Slim S крузъри, имат запазените за Custom Vehicle Operations (CVO) модели, висока производителност и ненадминато представяне . И двата модела с лимитирано производство съчетават стайлинг с мрачен привкус и заплашителен вид, които съответстват на тяхната мощ. Softail Slim S е наличен в нов Olive Gold Denim цвят със стил вдъхновен от военните, почитайки следвоенните обичаи, които поставят началото на боббър тенденцията. Harley-Davidson дава на повече водачи доза от изпълнението на проекта RUSHMORE, като прави High Output Twin Cam 103 двигателя стандартен за всеки друг 2016 Softail модел. Вижте отделните издания на Cruiser за подробности.

Softail круиз контрол
Има още новини за крузър през 2016 г.- за първи път в историята електронният круиз контрол е наличен във всички Harley-Davidson Softail модели. Удобството на електронния круиз контрол с управление на газта на Harley-Davidson е стандартно оборудване за моделите 2016 Heritage Softail® Classic, Softail® Deluxe, Fat Boy S и Softail Slim S и е наличен като аксесоар за всички други модели 2016 Softail.

Новото окачване на Sportster
Всички 2016 Sportster® модели ще смекчават неравните пътища с изцяло ново предно и задно окачване и подобрени седалки, които работят заедно, за да се подобри комфорта и контрола на водача. Новите седалки включват първокласни материали и преработени форми, за да се осигури по-голям комфорт. Подобреното Sportster окачване съчетава амортисьори с нови предни патронни вилки. Напомпаните с азот амортисьори са по-устойчиви и включват вътрешен клапан на изпускателната тръба с 36мм бутала и висококачествено масло, за да се осигури по-добра компресия и контрол на вибрациите, което реагира бързо при малки неравности и поддържа гумите в контакт с повърхността. Пружина за предварително натоварване се регулира чрез резбован лагер, използвайки гаечен ключ, прибран под седалката. Настроени да обират неравностите, здравите вилки разполагат с калибрирано бутало и клапан на изпускателната тръба и пружини с по-прогресивен ход за дълготрайно усещане през цялата компресия и разширяване обхвата на окачването.Тройна устойчивост и затварянето на маслената камера позволяват на вилките да устояват на подскачането на гумата при рязко спиране.

Road Glide Ultra
Двугодишното отсъствие на Road Glide Ultra от Touring линията на Harley-Davidson бе добре прекарано време, за да му се предаде повече стил, изключителна аеродинамика, оптимизирана пътна ергономичност за водача и пасажера. Задвижван от Twin-Cooled™ High Output Twin Cam 103™ задвижващата система с подобрена работоспособност, новият Road Glide Ultra ще надмине очакванията и на най-взискателните крузър мотоциклетисти. Всичко това под влияние на водения от потребителя проект RUSHMORE. Вижте отделните издания на Road Glide Ultra за подробности.

Heritage Softail Classic
За 2016 Heritage Softail Classic има обновен стайлинг - комбинирайки носталгичен стил със спокойно и модерно Softail излъчване. Плюс задвижваща система High Output Twin Cam 103, стандартен електронен круиз контрол, както и подобрена система за дисагите . Вижте отделните издания на Cruiser за подробности.

Назад